Helgen - En sammanfattning

Jag har som ni säkert redan märkt ägnat en icke otillbörlig mängd uppmärksamhet åt att försöka förstå mig på div rättsteoretiker den här helgen. Detta har medfört att roliga saker (skidåkning, krogbesök mm) utgått ur mitt schema.

Jag har inte varit ute på krogen sen i november och det börjar verkligen bli dags! Snart (2 mars) så fyller man år och de som vill är välkomna att hänga med till
Kåren och fira.

Min vän Martin, som i grunden är utbildad kock, har vidareutvecklat matbloggandet till en institution och jag skall tillföra de kulinariska mästerverk jag skapat under helgen (men en stor nypa ironi)

Mat

Kycklingsallad med ruccola, körsbärstomater, mozarella serverad med en potatissallad och nybakat vitlöksbröd....

mums 2

...och till efterrätt en vit- och mjölkchokladfylld kladdkaka.

Måltiden lättade iaf lite på mitt sinne och nu är jag redo för nya friska tag med Dworkin, Rawls & Co, dessutom ser jag fram emot ännu en trevlig vecka i Åre. (skulle verkligen vilja vara där!)

Tills nästa gång..  

Servus  // Z //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback