Träna, äta, plugga, sova och så juristmässan

Just nu består livet av ovan nämnda begrepp och inte mycket annat får plats. Dock så fick jag några soltimmar i helgen vilken bilden nedan påvisar. Idag har jag och Tompa varit på ÖKK igen och det kändes riktigt bra. Hade fortfarande träningsvärk efter fredagens pass men kom ändå igång bra. - Skönt!

Nu har jag precis landat på skolan för att ta tag i lite grejer som egentligen skulle gjorts förra veckan. Det blir inläsning av material till uppsatsen och sen hoppas jag på minst en kaffe i solskenet. Tror det blir en Top Hat till.

I morgon är det
juristmässan som jag tidigare bloggat om. Tror det kan bli intressant. Bodström ska iaf komma på besök..

Ne nu kom Tompa och mina planer är kaffe! Får se om han håller med?

Flen Flen solsken!

// Z //


Kommentarer
Postat av: Tomas

SÅ KLART!! Kaffe och glarre

2007-04-16 @ 14:03:08
Postat av: Gautenatasha

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

Postat av: Gautenatasha

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-02-22 @ 11:31:17
URL: http://gautenatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback