Trött...

Det var riktigt länge sedan jag var så här sliten och seg i kropp och knopp. Har precis avverkat den tredje veckan på resande fot och det är ett tag kvar innan jag är i mål. Nästa vecka är jag borta fram till fredag och veckan efter det två dagar. Slutligen blir det ytterligare fyra dagar och sen tre veckan efter.

Hängde ni med? Om ni inte gjorde det så är det fullt ok ändå, jag är uppdribblad långt upp på läktaren.

I morgon (lördag) ska jag iväg en sväng till Månsson för att möta upp ett par tappra krigare från tiden i Boden (98-99). Det ska bli riktigt kul att träffas då det är långt mellan samkvämen. Ska till Boden i tjänsten om dryga månaden och det ska faktiskt bli spännande med tanke på att det hänt ganska mycket där sen sist. Förhoppningsvis finner jag ta en snabbtur runt området och kanske tom träffa på ngt gammalt befäl.

Hos Månsson blir det garanterat en massa gamla historier, en hel del öl och vm-kval. Hoppas på en trevlig kväll!

// Z // 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback