Gå och klipp dig...

Jag drar ofta ut på tiden mellan klippningarna. Som student var det en ekonomisk fråga, nu mera en fråga om tid och planering. Jag upplever ofta att håret blir en cm för kort och det blir svårt att fixa iordning på de 10 sekunder jag lägger på "frisyren".

I boken snabba cash av Jens Lapidus beskrivs New-England "looken" som ett alternativ till den allmänt föraktade backslicken. Backslick har aldrig varit ett alternativ för mig men har haft en slarvig bena under en längre tid nu. Jag tror på att det är dags att "preppa" frillan och våga korta av en del. Får se när jag hinner med en klippning?
 
Är föresten i Skövde ett par dagar, får se om det finns ngn frisör här som har tid och ta sig an ett skatbo!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Kellerman

Klippte av allt hår för ett tag sedan och nu behöver jag inte bry mig om att "fixa håret" på morgonen. Lite vax så är det klart på ett par sekunder. Skönt och snyggt!

Postat av: Anonym

Kort är ok men glöm sidbena

2008-09-25 @ 23:35:04
Postat av: tomas

bloggar från min nya leksak :-)

Haha annars funkar ju backslick, eller så passar bara vissa med slicket? Jag var köpte en frilla i fredags:-)

niiiice

2008-09-27 @ 23:24:29
Postat av: Martin

Jag röstar på en crew cut!

http://www.theflattopcrew.com.au/www/pics/admin/entry.gif

2008-09-28 @ 10:17:59
URL: http://hellvis.blogg.se/
Postat av: Tomas

Haha skulle ju passa en militär som z perfa

2008-09-29 @ 18:34:55
Postat av: Nicke (Z)

Kellerman: Kort är skönt men nu börjar det vankas kyla och vinter. Iofs är det bra för att undvika mössfrilla.



Anonym: Lika kortfattad som vanligt!



Martin: Jag räknar med att Jr ser ut så efter resan till Canada och USA.



Tomas: ...eller en stekare från Nyköping! =)

2008-09-29 @ 18:58:28
URL: http://websurfers.blogg.se/
Postat av: Kellerman

Exakt for att undvika mossfrilla! :D Det borde du veta, mossfrillemannen! Hehe!



Ska f.o. se till att Jr har en crew cut nar han kommer tebax hem. Han maste ju sova nagongang, muhahaha!

2008-10-01 @ 14:58:32
URL: http://klrmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback