Långhelg...

Det här med långhelg är riktigt trevligt, dock rullade en förkylning ut samtidigt som jag stämplade ut i torsdags. Känner mig lite bättre idag vilket medför att man kan ta tag i det jag tänkte göra i fredags.

Att göra lista:
  • Titta på lite jobbgrejer som jag inte hann med i veckan som gått.
  • Färdigställa sammanfattningen på det grupparbete som genomförts och diskuterats.
  • Påbörja den andra enskilda uppgiften kring marknadsförings- och strategiarbete i SME.
  • Fundera på om jag över huvudtaget skall påbörja den sista delkursen redovisning.
  • Eventuellt leta litteratur till kursen ovan.
  • Dammsuga och svabba hela lägenheten.
  • Tvätta och stryka skjortor.
  • Dricka te och knapra Strepsils halstabletter.
Ointressant men informativt!  =)

// Z //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback