Ytterligare en snodd lista...

Jag har kommit på mig själv att uppskatta dessa listor som många gånger gör att man lär känna sina vänner lite bättre, därför knyckte jag denna lista från Kelllerman som i sin tur snott den från Martin osv.

Här är iaf mina svar:

Tre ställen jag bott på:

Örebro, Boden och Karlstad. 

Tre jobb jag har haft:
Slussvakt, säljare och upphandlare.

Tre jobb jag skulle vilja ha:
Slussvakt (något mer välbetald isf), affärsutvecklare, jurist.

Tre länder jag har varit i (gärna ovanliga):
Tunisien, Usa och Sverige (om man pratar med folk från andra länder).

Tre drömresmål:
Californien, N.Z och Australien.

Tre favoriträtter:
Pannkakor, grillat kött och lasagne.

Tre rätter jag inte gillar:
Lever, lappskojs och "död mans finger". 

Tre bloggar jag läser dagligen:
Martins, Daniels och Kellermans.

Tre laster jag har eller har haft:
Snus, kaffe och godis.

Tre ämnen i skolan som jag var duktig i:
Engelska, samällskunskap och rättskunskap.

Mitt sämsta ämne var:
Finansiering och kalkylering (något som jag lärt mig hantera på äldre dar).

Det var det och så får det bli!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Karstenyvonne

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback