En smygpremiär...


Har för vana att inte börja alltför tidigt med olika fastlagda traditioner, tex julskinkan,
sillen till midsommar, kräftor osv. var nerepå Ica och såg att färskpotatisen var fin och passade på att köpa ett kilo.  

image245

Det smakade somrigt och gott vilket samtidigt märktes utanför fönstret där temperaturen börjar återfinna sin rätta nivå för årstiden. Kellerman - dags att åka till IKEA snart? 

För övrigt känner jag mig relativt utarbetad och behöver verkligen ta igen mig på semestern. Har samlat på mig en massa flextimmar och förhoppningsvis blir det att utöka semestern med ett par extra dagar. Får se om man kan passa på att ta ledigt någon av dessa dagar! - Snart smäller det! 

Nu blir det kaffe!

Ha det gott!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Daniel

När blir semestern för dig i år då Z?

Tar själv 29-30 och sparar resten till USA.

//d
PS. Hade premiär på färskpotatis i torsdags. De första är alltid de bästa!! =) DS.

2008-05-24 @ 15:26:08
Postat av: Nicke (Z )

30-32 är jag ledig, eventuellt kanske det blir v 29 också.

Ang färskpotatisen håller jag helt med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback