Födelsedag...

Någon till några gånger per årtionde får jag vakna upp till en av Sveriges största sporthändelser och samtidigt ha födelsedag. Den här gången fyller jag 29 och skulle egentligen försöka boka in mig till 85 års Vasaloppsjubileum nästa år.

Dagen har börjat bra med TV-sport, frukost och presenter i sängen, Jag har bla fått ett par
Micropod-högtalare och efter drygt fem månader i nya lägenheten skall det bli skönt att kunna lyssna på musik utan att behöva ta fram hörlurar alt lyssna direkt från datorn.

I eftermiddag lir det en lugn middag på Jensens med famlijen och pga veckans sjukdomstyngda tid skippade jag att festa till igår. Känns väldigt bra nu iom att jag återigen vaknade upp med halsont.

Tillbaks till SVT-sport!

Hurra hurra hurra

// Z // - Nu 29...

Kommentarer
Postat av: Tomas

Grattis Grattis din gamle räv.

2008-03-02 @ 12:29:56
Postat av: Nicke (Z )

Tackar!
Hälsa Bergåke

2008-03-02 @ 12:49:04
Postat av: Daniel

Gratulerar igen. Låter som en riktigt bra start på födelsedagen med vasalopp och frukost på sängen.

Postat av: Nicke (Z )

Inte dumt kan jag lova!

2008-03-02 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback