Veckan som gått...

Tiden går ruskigt snabbt, trots att man snart skall ha semester. För att komma ikapp lite med mitt bloggande återger jag händelser som rört om lite i vardagen.

Lördag 28 juni - Dags att storhandla och fylla kylen. Att småhandla och sedan räkna ut att man har 5500 kr i matkostnad under juni är inte aktuellt.



Söndag 29 juni - Dagstur till Vinön i Hjälmaren.



Kajakpaddlare - trevligt! (Var lite orolig att Bergarn hade kommit ur kurs på sin kajakutbildning söderut)



Trevligt att åka färja när vädret är på topp!



Väl framme var det givet att hyra tandemcykel...



...och till en början fick jag vara kartläsare! =)



Första stoppet blev hos bagarn... 



...där det blev kaffe och bulle i trädgården.



Sen var det skönt att ta igen sig på norra stranden... Trevlig utflykt var det iaf!

Måndag 30 juni - Dags att gratta syrran på 21-års dagen. Här är favoritpresenten...

 

...en longboard som var riktigt trevlig. Blev riktigt sugen på en egen...

 Onsdag 2 juli - Dags att vara banvakt åt ett yrväder!



Lördag 5 juli - En av två shoppingdagar i Stockholm, detta kombinerat med släktsammankomst mm. Spelade Nintendo Wii för första gången och det var riktigt trevligt, dock sitter träningsvärken fortfarande i efter 5-timmars passet natten till söndag. Blev mest fönstershopping denna gång men ett par somriga skor lagom till semestern köptes iaf.



På återhörande - Dags att laga mat!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Kellerman

Himlars! Nu blev det mycket på en gång! :P

Det ser iaf ut som att du/ni har det bra, och jag hoppas att du har vägarna förbi Nkpg under julen då vi kommer Sverige turné i December.



BTW, Guitar Hero 3 till Wii...ett måste!

Senare (läs. till hösten) blir det Rock Band och GH - Aerosmith till Wii också! Kul som attan!

Postat av: Nicke (Z)

hehe, ja det e bäst att ta i mycket när man bloggar. Jag har tänkt att ta ledigt i mellandagarna och de klämdagar som finns så det finns nog en stor chans att du ser mig med!

2008-07-09 @ 22:48:07
URL: http://websurfers.blogg.se/
Postat av: Iamblogger

Great site. Good info

2010-10-27 @ 12:42:48
URL: http://iamblogger.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback