Ost...

Något som är trevligt med semestern är tiden man får för allt praktiskt arbete. Exempelvis hade förrådet med riven parmesanost tagit slut något jag som är en lite utav en wannabee ost-konnässör saknat.=) 

Tror jag har en jämlike i Karlstad?



Drygt 1,3 kilo blev dryga 2 liter.  Min "magiska kula" fick jobba hårt! =)  



En trevlig klassiker som skall inmundigas snarast är bruschetta med moz och flisad parmesan under synonymen "ost på ost".

En
vis man sa en gång: "Jag tränar endast för att kunna äta god mat" och jag säger amen till det!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Kellerman

Cheesy! F.ö. är jag helt förtjust i vår Magic Bullet! Perfekt för smoothies! Yum!

Postat av: Martin

Det vet du! :)

2008-07-18 @ 11:08:36
URL: http://hellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback