Lördagkväll med fest...

...hos grannen. Det var ett himla liv men ändå ok med grund i två punkter:

1, Man kan utan problem ta igen med samma takter någon annan gång.
2, Hon satte faktiskt upp en lapp i trappen med möjlighet att knacka på om de blev för högljudda. (De gick ut innan 12-slaget också) Är väldigt positiv till folk som tar sitt ansvar och respekterar andra!

Själv tar jag det ett par snäpp lugnare. Dagen har bestått av tv-sport i massor och en vikingbåt med stark/vitlökssås. Avkopplingshuvudvärken slog till sent på eftermiddagen vilket medförde att jag också hunnit med en tupplur med huvudet begravt i kudden.

Kände mig inte sugen på att se småkronorna få däng mot canadickerna så det fick bli ett muffinsbak i stället. Kanel och äpplemuffins tror jag passar extra bra till tv-filmen Bullit med McQueen.

I morgon ska jag försöka hinna med att klippa mig innan flyttfåglarna kommer tillbaka och letar bostad, dvs ett riktigt fågelbo ovanför ögonbrynen!

Åter till filmen!

// Z //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback