Julen 2008...

Gårdagen var hektisk men hyfsat lyckad, dock kunde jag inte stilla min sambos presenthunger denna gången heller =). Verkar som om jag måste bli miljonär snart om jag skall kunna bocka av samtliga önskningar på listan. Själv fick jag en dataväska/portfölj i skinn, en lite lägre rock att ha över kavajen, ett par bruna skinnskor och en intresant bok om härskarteknik. Vidare hade jag önskat mig pengar till inköp av ny dataskärm som förhoppningsvis skall ske under mellandagarna. Är ganska sugen på denna som finns på nya Net on Net lagershop där jag ännu inte satt min fot.

Jag läste precis det här inlägget från Marin och kan inte mer än stämma in i det redan sagda om juldagens hysteriska firande. Känner mig inte direkt laddad och de flesta jag frågat har andra planer/är bortresta över helgen. Känner mig dock inte bitter över det utan ska ta med mig ett par bärs till Nordvall så får vi se vad som händer sen...

På återseende!

// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback