Nu drar det igång på allvar...

Jag pratar naturligtvis om OS, en av tv-sportens största händelser, ever! Som alltid när OS drar igån är man peppad på att se allt. Förut har jag sörsökt lägga upp ett egenhändigt schema så man inte missar viktiga milstolpar i historen. Nu mera har Sportbladet gjort det jobbet. Bara att ladda ner till windowskalendern!



Olika färgkoder och specificeringar per sport, svenskarnas tv-tider mm. Kan inte bli bättre. Tyvärr ligger många av finalpassen under arbetstid vilket förtar känslan lite men radiosporten kan man iaf lita på. Får se om man orkar dra sig upp ur sängen mitt i natten, å andra sidan är det ett incitament till att knoppa in tidigare på kvällarna och vända semstertrenden med sena nätter. 

Go go go!

// Z //


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag säger bara SVT Play (http://www.svt.se/os). Guds gåva till oss som jobar men ändå vill kunna se lite OS. Jag har på sändningarna i bakgrunden hela tiden och kollar när det blir intressant.

2008-08-12 @ 08:33:51
URL: http://hellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback