Frukost...

Under denna veckar har jag zappat förbi ett flertal vikt/mat/hälso-program på min väg till tv4-sport längst upp i kanallistan. Igår fastnade jag lite framför ett program som gick ut på att en tjock och en smal fick byta kost under en vecka. Den smala killen knaprade två koffeintabletter till frukost. Funderade själv på vad jag ätit till frukost under semestern och det var inte särskilt mycket, eller frukosten har snarare blivit lunch, något som fick mig att laga en riktigt frukost idag. 



Att skippa frukost har dock inte resulterat i en slimmad kropp då jag valt att "äta igen" senare under dagen. Sedan barnsben har man ju fått höra att frukosten är det viktigaste målet på dagen och det ligger helt klart något i det. Sagt och gjort - Äggmackor med O´boy kändes inte helt fel.

Nu halvseg OS-invigning på tv. Sverige har 186 i turordning...

// Z //

Kommentarer
Postat av: Thoreli

Very interesting site. I have bookmarked you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback