Matlådor...

...är bra att förbereda.

Jag har en tendens att börja veckan bra när det gäller mat. Detsamma var det veckan som gick. Måndag till onsdag var det matlåda och torsdag-fredag var det utelunch med bla kebabtrallrik som kanske kan anses vara mindre bra.

Har därför lagat en hel del mat idag och hoppas att jag kan hålla mig ända till fredag denna gång..
Å ena sidan är det kycklinglasagne med soltorkade tomater och oliver och å andra sidan tonfiskröra med färska tomater och fullkornspasta. Har inte provsmakat än...

image229

Har för övrigt varit lite sugen på att premiärtesta klubborna på ranchen men det har ju stundtals varit istid här i Örebro. Det får helt enkelt vänta ett tag till!

Nu ska jag kolla på sporten..

// Z //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback