Nytt jobb, ny dygnsrytm?

Idag var, som de flesta vet, min första dag på det nya jobbet. Har haft fullt upp hela dagen trots att tempot var ganska behagligt. Nu i början är det svårt att memorera all koder , namn och dyl.
Arbetsplatsen känns väldigt seriös och arbetskamraterna verkar hjälpsamma och trevliga. Idag har jag mest läst in mig på material och lagstiftning tillhörande mitt verksamhetsområde samt fixat till kontoret. När jag väl kom hem till lägenheten var jag riktigt trött eftersom jag fortfarande går på "sommartid".

I morgon blir det nog en uppskruvning av tempot så jag får se om jag orkar testa gymet innan jag går hem för dagen. Jag har iaf 30 minuter + på flexen vilket gör att man kanske kan gå hem lite tidigare på fredag.

Nu är det verkligen sängen som gäller om man ska orka med en till dag med korvstoppning. Var riktigt seg när klockan ringde 06:30 i morse men en promenad i regnet piggade upp. 

Återkommer med vidare uppdateringar!

// Z // 

(PS. Jag var på ICA och handlade när några av er skrev på msn/ringde DS.)

Kommentarer
Postat av: Tomas

vaaa har dom ica, där uppe i skogen??? Trodde det bara var konsum Värmland som gälllde?? :)

2007-09-04 @ 23:50:10
Postat av: Daniel

Nu vill vi verkligen se en uppdatering här. Och en bild på nya kontoret, det är ett absolut krav! ;)

Postat av: Martin

"Där uppe i skogen". Haha. Säger han som är uppväxt i ödemarken. :)

2007-09-09 @ 09:42:37
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Tomas

Martin- Nej jag är född vid ängarna och blommorna.

2007-09-09 @ 10:37:02
Postat av: Henrikkristina

Big tnks for interesting and useful site!

2010-04-23 @ 08:47:04
URL: http://henrikkristina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback