Skidåkning...

Idag blev det en kort dag på jobbet pga skidåkning i skidtunneln i Torsby. 1,3 kilometer av skidspår som var långt utöver vad jag kunnat förvänta mig. Väldigt varierade spår som var riktigt utmanande.
Denna dag besöktes skidtunneln även av landslagschefen och div topplöpare från både Sverige och Norge vilket kryddade upplevelsen ytterligare.

image193

Vid sidan av start och målrakan fanns skidskyttestadion vilket turligt nog var placerad precis utanför värmestugan.

image194

Efter 10 varv på banan fick det vara nog för denna gång och jag hoppas jag hinner komma tillbaka inom kort.

image195

Om ni tycker jag ser trött och sliten ut så stämmer det till 100%. Troligen kommer det kännas ännu värre i morgon =)

Tjipp tjipp från Frykens strand...

// Z //

PS. Åkte även förbi Sunne GK som såg lysande ut, synd att klubborna redan gått i ide för säsongen. DS.

Kommentarer
Postat av: Mikalvilma

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback