Nykomlingen...

image196

3 i 1

1, BMW M3 som iaf motsvarar mina förväntningar, rent utseendemässigt. Tydliga M-detaljer och linjer som är slankare än hos den mest slimmade katt. Här pratar vi råstyrka i snygg förpackning. Sen om motoralternativet får kritik från vissa håll berör inte mitt resonemang dvs jag nöjer mig med 200+ hästar.
Såg föresten att 1-serien Tii kan bli en liten skönhet som iaf lockar mig som kund. Tydliga linjer från en av de tidiga  favoriterna E9 3,0 CSL.
(Se vidare på AutoPower)

2, HP TX1250 är min uppgradering på datorfronten. Har länge velat ha en "bärbar" dator trots att mina tidigare laptorps legat under 3 kilo. Eftersom jag inte kommer att ha plats för en stationär dator blir detta en bra lösning som är lätt att ta med sig. Vridbar toutchskärm känns kanske mer onödigt men när det följer med på köpet är det ok. Om boendet utökas kanske en större skärm och ett tangentbord blir aktuellt.

3, Nu är det äntligen klart och officiellt att jag kommer hemåt igen när det gäller jobbfronten. Skönt på flera sätt trots att jag trivs bra på det nuvarande jobbet.

Nu ska jag återgå till sängen pga dunkande huvudvärk och förkylning.

// Z //

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja nmotormässigt imponerade den inte alls i söndags nere i Moholm. Se min blogg.

Dock är den snygg som få och underbart skön att sitta i. Synd bara att jag inte hann provköra den, Gustav slängde nycklarna till den som ville...

Ses på fredag. =) Ägg & Mummelmann? ;)

//d

Postat av: Tomas

Supernice x 3
Inte supernice x 1000000 din förkylning!!!
Men vi syns väll på fredag?? Håll i haten tills dess och ät vitlök och drick honungsvatten så kommer du nog att tillfriskna!!

2007-10-31 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback