Dags att ta sig i kragen...

Har fått diverse påhopp när det gäller bloggande, synnerligen välbefogad vill jag påpeka.

Jag måste erkänna att annat prioriterats med tanke på att ja under den senaste månaden flyttat två lägenheter, försökt att lära mig ett nytt jobb och försökt att spendera tid med sambon.. särbon.. flickvännen.. =)

Livet rullar på i en väldigt rask takt och hösten verkar fått ett rikigt grepp om tillvaron. Var riktigt seg i morse efter en tre-dagars odyssé av bärande, skruvande av IKEA-möbler och fösöka äta nånstans där emellan. Får försöka att snällt be om ursäkt att jag inte varit tillgänglig de senaste veckorna, men jag hoppas att ni förstår!

I'm Back - och jag hoppas att det inte innebär tomma ord!

// Z //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback