Nicke of Canada gav mig en utmaning...

...och jag är naturligtvis inte sen att anta den. Utmaningen gällde likhet med "kändisar"



Utfallet är väl inte värt ngn riktigt kommentar, men jag och Mr Beachragger har väl inga större likheter. Jag är i stort sett snorfull på bilden och har för mig att Hasselhoff varit glad i spriten!?
För övrigt känner jag bara igen han från serien one three hill. Någon som vet vem de andra är?

Kul med utmaningar iaf och enligt en annan är min ålder 31.1 år, detta enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Motivering; "Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng, kanske köpa en ny bil eller köpa bostadsrätt."

Låter ganska rimligt och ny bil eller bostadsrätt e väl inte fel!

Promenix bortom skolan och sen förbi prix...

// Z //

Kommentarer
Postat av: Kellerman

HAHA, don't hassle the Hoff! :)

Postat av: Christermathea

Great site, keep up the great work

2009-02-24 @ 12:24:00
URL: http://christermathea.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback