Jobbansökningar och plugg...

Efter att spenderat ytterligare en dag framför datorn jobbandes med uppsatsen fick jag precis ett glädjande besked. Sökte för dryga månaden sen ett jobb som upphandlare och idag ringde HR-chefen och frågade om jag ville kommapå intervju. Jobbet är här i Örebro vilket skulle passa utmärkt med tanke på att Mia har fått  grejer att göra  en tid framöver. 

Efter att ha skickat iväg ett 20-tal ansökningar känns det iaf kul att få svar och en möjlighet att få presentera vem man är utan att göra det på 20 rader i en ansökan. Oavsett hur det går känner jag mig iaf motiverad att kämpa vidare på uppsatsen och mina chanser till jobbet är väl inte stora då man saknar egentlig erfarenhet men det är skönt att gå dit och träna iaf.

Nu gäller det att sätta fart! I morgon är det föreseten dags för den årliga golftävlingen Sesam Open som går av stapeln på Örebro GK. Vädret inför morgondagen ser semibra ut men slipper vi regn så e iaf jag nöjd. Puttningen var ju som tidigare påpekats under all kritik sist och det gäller att skärpa sig minst 2 snäpp om man skall undvika att skämma ut sig totalt! Tänkte iaf ha målsättnignen att göra HIO på bäverhålet! *skratt*

Plugga, plugga, inlämningsdagen följer mig som en skugga!


// Z //

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis!! Kom ihåg att de inte hade kallat dig om du inte var aktuell för tjänsten! (Vad avundsjuk jag blev nu, ett jobb i Örebro vore ju drömmen.)Lycka till med 1. intervjun 2. uppsatsen 3. golfen.

Postat av: Martin

Grattis till intervjun! Som du vet så har ju jag blivit kallad till intervju för samma tjänst i K-D. :)

2007-05-09 @ 16:07:16
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Nicke (Z)

Tackar.. Vi syns som sagt även i Karlstad den 22/5..

2007-05-09 @ 17:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback