Helgen - en sammanfattning...

Eftersom jag, som de flesta säkert märkt, gillar att lägga upp bilder för att visa vad jag gör är detta inget undantag.

image131

Denna helg kan sammanfattas med en bild.

[1] Invigit sommaren, vädret till trots, med en tallrik jordgubbar med mjölk.
[2] Lagt ner tid på uppsatsen som börjar ta viss form. Mycket kvar att göra och deadline är på fredag, då jag gärna vill hinna läsa igenom och ändra det sista innan den 22/5.
[3] Trotsat mina principer och ängnat närmare 45 minuter åt ESC. Tur att man har flera kanaler att välja på. Dock utgjorde en småbitter Luuk ett trevligt moment med sin tuta. Det zappades friskt och både OCC och American Choppers fick sin beskärda del. (Tv:n stog på i bakgrunden)

Nu blir det kaffepaus utan dopp. Hoppas det kan läska ngn trött latteälskare vid namn Danne Jr.

image132

Diggilo diggilej

// Z //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback