Dagen X

Nu har jag varit uppe och kopierat upp de 6 ex av uppsatsen som man behöver. 5 ex skall finnas på opponeringen + 1 ex till mig.

Känslan att lämna in är otroligt skön, sen huruvida innehållet står sig i en opponering kan bara framtiden utvisa. Fick de sista kommentarerna igår kväll vilket gjorde att jag kunde hoppa i säng redan vid midnatt. Kände att jag behövde löite sömn inför redan till Karlstad. Nu ska jag plocka fram lite beyg, intyg + annat och försöka komma ihåg att ta med mig allt.

Morgondagen komer förhoppningsvis inledas med en runda på Mosjö C&C. Sen har vi snackat om att käka ngt gott på ngn resturang med tv, - Champions Leauge final sk.

Ne, dags att dra igång kroppen. Känner mig ganska trött efter ett gäng veckors hårt arbete.

Skjut inte upp det du kan göra idag!
(eller ngt sånt)

// Z //

Kommentarer
Postat av: Kellerman

Fint för dig, Grabben! Hoppas att det går bra nu då!

Postat av: Silasmarlene

I kinda like it. Thanks!

2010-03-02 @ 13:40:50
URL: http://silasmarlene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback