Usla bloggare (Inte du Martin)

Jag inställer mig i den grupp av människor som varit dåliga, rent ut sagt usla på att blogga den senaste tiden! Ingen nämnd ingen glömd... Det är skärpning som gäller. . Jag har hört allt från tidsbrist till att det är ute att blogga.

För mig är bloggen mer att hålla kontakten med flertalet kompisar som har och kommer flytta under sommaren. Jag lovar att jag är inne minst 5 ggr per dag på de bloggar jag känner till och det är alltid kul att läsa om en massa och se lustiga bilder. Det e ju verkligen ett sätt att hålla sig up to date med vad som händer med er därute!

Pga denna ovilja att dela med sig av livet gick jag in och kommenterade en av de mest hetska bloggarna mot bloggande i sak.

2007-mar-31 @ 10:53

Kommentar på bergove.blogg.se

Jaha, eftersom jag slutat blogga får mitt alterego Bergåke fortsätta! Nu är det dags för 4 sköna dagar i Sälen, med allt som hör därtill. Bajjjen, bärs och nyvallade skidor. Vi är ett glatt gäng gymnastiklärare som skall upp och göra Snösjärnans backar osäkra!
Hörs Åke!


Ha det kul i fjällen Bergåke! *asg*

Simma lungt

// Z //

Kommentarer
Postat av: Martin

Ja, jag vet inte vad som hänt med er där borta i Örebro. Ni kanske har skaffat er ett liv så ni inte hinner med att blogga. :)

Postat av: Nicke (Z)

Martin: Nja tveksamt om ngn har skaffat sig ett liv.. Vi är nog mer nerkörda i gröten än vi någonsin varit!
Mycket i skolan förstås!

2007-04-01 @ 12:11:31
URL: http://websurfers.blogg.se
Postat av: Gustavdina

Very useful information. Thank you!

2010-05-06 @ 12:14:56
URL: http://gustavdina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback