PM, PM, gruppuppgift, hemtenta, tentaresultat och träning.

Hej igen..

Har slarvat lite med att blogga den sista veckan, allt beror på alla dessa promemorior som skall skrivas.
Som tur är har jag lyckats få in två PM redan men två är klar.

1,
Innehåll: PM1 är ett rättsfalls- och utredningspm, på D-kursen, om JO:s verksamhet och reglering.
Tid: Hyfsat med tid kvar, tror det är den 21/3
Prioritet: Examinerande och ganska viktigt.

2,
Innehåll: PM2 skall skrivas med tyngdpunkt på entreprenörens roll i företagets utveckling. Fek B.
Tid: Skall vara klart på måndag den 12 /3.
Prioritet: Hög.

3,
Innehåll: Gruppuppgift om rättskraft med tillhörande 10 rättsfall. D-kursen.
Tid: Ska vara klart på tisdag den 13/3
Prioritet: Lägre.

4,
Innehåll: Hemtentamen, Innovation och entreprenörskap, Fek B, 5 p.
Tid: Överhängande snart, 12/3
Känsla: Illa, hoppas jag hinner.

5,
Innehåll: Tentaresultatet på
teorikursen kom här i veckan.
Poäng: Strax under 20, hyfsat med tanke på att en vecka av tentaplugget tillbringades utomlands utan böcker, men på skidor.. (av 30 möjliga)
Känsla: Riktigt skönt.

6,
Innehåll: Tompa och Bergarn har äntligen lyckats tjata med mig till gymet.
Träningsvärk: Ja
Mycket: Ja
Känsla: Bra, i morgon ska jag tillbaka igen..

Back to the books...

// Z //

Kommentarer
Postat av: Georgyvonne

Awesome site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback