Helgen - en sammanfattning...

I torsdags kväll fick jag ett meddelande från farsan angående skidåkning och jag var, som ni ser, inte sen att tacka ja! Dagen var lördag och destinationen var Romme Alpin strax utanför Borlänge. Solen sken och temperaturen låg precis över 0 grader.

image78

Ibland känns det nästan surrealistiskt att åka när det inte är en flinga snö utanför backarna och det  var riktigt mycket vår i luften. Ca 8 grader varmt  mitt på dagen.

image80

Åkningen var bra och det kändes verkligen kul att köra av sig lite! - Vintern blev ju inte så lång i år.

image79

Tjejfrisyr (jag måste verkligen klippa mig i morgon) och kaffe i solen. Nybyggd toppstuga med bar, restaurang och café i tyrolerstil.

image81

Våffeldagen spenderades framför datorn, hemtenta stod på menyn. Inte helt skönt att sova bort en extra timme av plugg men jag hann precis klart i tid.

I'll be back..

// Z //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback