Grattis Anja..

Har precis sett Anja vinna och det e ju alltid kul med svenskt på toppen. Efter detta har jag återigen lite sug efter skidåkning och det kan bli några dagar i Sälen om det vill sig väl. Känner mig inte riktigt klar med den här vintern än!

Igår var en tuff dag som nog kommer kännas i kroppen. 2 timmar på gymet och 2 timmars promenad till fram på tidiga natten. Det var trevligt att snacka av sig lite som vanligt.  Man har ju mer än ett bekymmer fram över, dvs jobb, ev flytt, nya bekanskaper, gamla kompisar som flyttar osv. Tråkigt men förhoppningsvis blir sommarens examen en milstolpe inför kommande år.

Dessa tankar har hämmat min studiero denna vecka och jag hoppas att jag får tillbaka motivationen inför kommande examensarbete. Ska verkligen ta tag i det i nästa vecka..

Nu är det verkligen dags att klippa sig och skaffa ett jobb.

// Z //

Kommentarer
Postat av: Tomas

Såå sant som det är sagt!! Syns på gymmet imorgon!

2007-03-15 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback