Födelsedag del II

Efter en dag med städ och stök kom vi igång med festligheterna runt 19-tiden. Jag hade varit på bolaget och köpt diverse finöl och smörgåstårtan stog färdig att ätas.

Efter käket dracks det mer öl och whiskey, för att runt 22 påbörja drabbningen i Guitarhero.

image67

Bilden är nog aningen suddig, men det beror mest på att Tompa rockade hårt och kameran fick svårt att fokusera.
Framåt 2-rycket kände vi att vi gjort det som kunnats och att alkoholen började framträda allt tydligare, så vi avslutade kvällen när vi låg på topp.. Vuxet värre faktiskt!

Mina presenter var klart över förväntan.

Av
grabbarna grus
*Espressokaffe i olika smaker.

Av Mamma och syrran
*Pengar till en ny kostym som skall användas på examensfesten i juni, bröllop i Augusti mm

Av Pappa
* Genomförd skidresa till Österrike

Av Mia
* Trenchcoat i svart
* En randig Lyle & Scott
* T-shirt
* Strumpor
* Pastatallrikar
* Trisslotter

Av Mias familj
* Ett "vinstsäkert" lottosystem
* Te-servis med kanna

Av G med familj
* Uppläggningsbestick från Hardanger/Zara

Summa summarum = Riktigt bra presenter...

Nu måste jag dessvärre tillbaka till plugget..

// Z // - Nu 28 år...

Kommentarer
Postat av: Tomas

Nice ferre!! Hur måddes det dagen efer då?? :)

2007-03-04 @ 09:50:10
Postat av: Kellerman

Grattis!! Du har alltid ett rum att stanna i om du ar i krokarna! :)

Det ar min present till dig!

Postat av: Kjetiloline

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-07-23 @ 08:28:39
URL: http://kjetiloline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback