Midsommar del II

Efter en lugn och skön midsommarafton i hemmets lugna vrå känner jag mig hyfsat utvilad, Kommer vara ensam hemma under ett par dagar eftersom Mia ska ner till Öland på lite jobb.

Tänkte försöka trotsa vädret och ta en långpromenad snart. Det regnar ganska kraftigt men på något sätt gillar jag det ändå. Det är inte lika trevligt som åskregnet för någon vecka sedan då man kunde sitta i shorts ute på bakongen. Ne idag är det knappa 15 grader och full regnställsmundering krävs!

De flesta verkar vara utanför stan fortfarande, så resten av dagen spenderas nog i soffan framför någon bra film. Har hyrt ett par filmer över tre dagar så det blir antingen "
Archangel" med Daniel Craig eller "Smokin' Aces" med en bred storfilmselit i huvudrollerna. Tror jag hinner med båda!

Ut i regnet!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Jonas

Great site and interesting informations. THX!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback