Helgen - en sammanfattning...

Den här helgen har bestått av jobb, jobb och jobb vilket innebär att inget annat är värt att rapportera. Kommer jobba en hel del framöver och det märks att man inte är riktigt van. När man kommer hem på kvällarna är man helt slut efter allt spring och en olidlig värme i butiken. Den kommande veckan får ett skönt break i form av midsommar, som pga jobb kommer firas hemma. Eftersom årets sommarrea startar lite tidigare än normalt kan det vara skönt att ta igen sig ett par dagar utan något större partaj. Får se om något dyker upp?

För övrigt tipsade Bergarn om Per Mobergs matlagningsprogram på tv4. Har inte tänkt mig Moberg som kock tidigare utan snarare en brysk sjöbuse i Rederiet.

image154

Blev lite inspirerad och slängde ihop en pytt i panna av halvfabrikat och la till lite pepparsalami mm. Till den extremt kulinariska rätten serverades en lättöl av kyld karaktär. =)

"Om ni undrar varför jag gör allt i omgångar, så är det för att jag är så spontan!" // Per Moberg.

// Z //

Kommentarer
Postat av: Richard

Jag sa ju att Per var grym i köket:)
Men du, var inte du Bodenkock i det militära? Vart har du rödbetorna?

Postat av: Nicke (Z)

Bergarn: Om du kollar riktigt noga så ligger de mellan gurkorna och vitlöksbrödet! Dvs ingen pytt utan betor!

2007-06-27 @ 22:08:35
URL: http://websurfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback