Färdigmatens månad!

Eftersom det varit fullt upp med skolarbete, fester och liknande har matintaget mest bestått av det som funntis närmast för tillfället. Förhoppningsvis blir det ändring på detta den här veckan. Länktar verkligen efter riktigt mat, kanske blir ett gäng kåldolmar på fredag?


Maten idag består dock av en något uppiffad mozarellapizza fråb ICA. Mina tillägg är extra mozarella, lite lönnebergaskinka och oregano. Lite snyggare, mycket fetare och främst godare att äta!

image138

Tur att jag och bergarn snart ska ut på promenad igen! Igår blev det drygt 2,5 timmar och vi kan ju inte vara sämre idag. Eftersom vädret verkar visa sig från sin bästa sida har vi preliminärbokat en cykeltur i morgon. Garphyttan tur och retur. Kan bli trevligt om däcken håller och vädret fortsätter i samma anda!

Dagen har spenderats i skolan där det slutgiltiga förslaget till uppsats författats. Klarade av min komplettering på dryga halvtimmen och hoppas att jag inte glömt ngt! Ska trycka ut ett ex på fredag som skall godkännas för att senare publiceras på nätet. Blir nog bra det!

Fotbollen skall nog ses på O´learys i morgon under förutsättning att bord kan bokas osv.

Ost, ost mera ost!

// Z //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback