Examen

Idag har jag examensfest! Det är ju nästan så att man känner sig lite stolt att man klarat av skolan. Min studentexamen genomfördes ju för snart 10 år sedan och jag måste fortfarande instämma i det man skanderade då;

"Sjung om studentens lyckliga dag
låtom oss frjödas i ungdomens vår
än klappar hjärtat med friska slag
och den ljusnande framtid är vår.
Inga stormar än i våra sinnen bo
hoppet är vår vän och vi dess löften tro
när vi knyta förbund i den lund."



Jag återkommer med uppdateringar i form av bilder mm senare..

Hurra!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis hörrudu! Nu börjar vår konkurrens om jobben!
;-)

Postat av: Kellerman

Grattis killen! Hoppas att du har det bra!

2007-06-05 @ 17:16:47
URL: http://niclaskellerman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback