Nu är den publicerad...

Eftersom man nu mera kan kalla sig post-student är det kul när det tunga arbetet med examensarbetet äntligen är publicerat och klart!

HÄR kan du läsa den i fulltext men enligt min mening räcker det helt klart att läsa sammanfattningen. =)

Nästa vecka är det semester för min del och bilen tar oss denna gång till Öland för att sen via Göteborg ta oss hem igen. Detta är iaf det som är planerat och framtiden får utvisa hur det gick med den saken. Har varit hemma ett par dagar från jobbet med feber och dyligt vilket troligen kommer från för hårt arbete i förening med mycket baciller bland de tusental kunder som besöker oss varje dag.

Den 1 spetember börjar jag mitt nya arbete i statens tjänst. Ser fram emot detta trots att det kommer innebära att jag tvingas veckopendla fram till jag/vi hittar en bättre lösning. Karlstad som stad har jag verkligen inget emot men det skulle vara roligare om jag och M skulle kunna vara tillsammans som vanligt i veckorna. Men inga problem varar för evigt!

Vi firade föresten 4 år idag och jag har bla fått ett presentkort på fotvård, ngt som verkligen behövs efter sommarens spring i ett par helt klart för varma skor.

Tills nästa gång - Tjipp tjipp...

// Z //

Kommentarer
Postat av: Kellerman

Grattis till den färdiga uppsatsen! Mkt trevlig läsning.

Postat av: Tomas

Härligt härlig ha så trevligt på öland

2007-07-30 @ 09:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback