Den lediga dagen...

Eftersom Tompa passade på att besöka Örebro blev det utan större invändningar golf på Linde GK. Banan är utmanande och vinden gjorde den helt klart svårare än vanligt. Rundan började ganska dåligt för oss alla men trots det var humöret på topp.

Efter ett par timmar i sol och blåst började magen kurra och på väg hem stannade vi på Svampengrillen och käkade. Eftersom solen var framme passade vi på att åka upp i
Svampen får att kolla lite på utsikten.

image160image161

Det var kul att se alla promenadstråken från ovan och trots att man varit uppe i vattentornet tidigare så tycker jag det fortfarande har sin charm.

När jag kom hem hade resultatet på organisation och ledarskaps-tentan kommit och trots min helt klart mediokra insats dagarna efter uppsatsredovisningen lyckades jag klara mig och få ett G! Ikväll blir det nog Xbox360 med grabbarna på bilderna + Tompas bestman Nicke (inte Z). Grabbarna skall knäcka några bärs men jag får nog hålla mig till colan eftersom jag skall till Karlstad vid 06,00 i morgon.

Golf - Inte alltid lika enkelt som på TV...

// Z //

Kommentarer
Postat av: Martin

Lycka till imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback