Veckans musik i mediaspelaren...

Denna vecka har Goo Goo Dolls fått min fulla uppmärksamhet.  Har sedan mitten på 90-talet lysnat igenom de flesta (men långt ifrån alla) av låtarna på de nu 10 släppta albumen. Låtar som "Iris" och "Slide" spelas fortfarande med jämna mellanrum.

Får ju dessvärre erkänna att mitt intresse på nåt sätt dalat med åren och skivan "Let love in" , från 2006, har gått mig förbi med undantag för titelspåret.  Skivan är faktiskt riktigt bra och förflyttas i skrivande stund över till min telefon för fortsatt lyssning i skolan i samband med tentaplugget inför i morgon..

Nu blir det ägg och hårt bröd med kaviar och ost.. Avnjutes med en kopp varm Oboy...

Hörs och ses  // Z //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback