Ost

Som fattig student får man passa på att köpa storförpackningar av de flesta basvaror för att få ekonomin att hålla. Eftersom ost i olika fomer är väldigt gott (jag antar att jag får medhåll av Martin) så tvekade jag inte när jag såg denna 1,1 kilo tunga parmesanbit på Coop för endast 99 kr/kg. (normalpris 249 kr/kg)

Ost

Dryga halvtimmen senare och tre knogar fattigare står nu nästan två liter färdigriven ost på spisen, färdig att frysas in.

Riven ost

Passade även på att riva lite grövre strimlor till pastasallad och dyligt.

Det skulle säkert vattna sig i munnen för den här killen!!

*Mums mums*

// Z //

Kommentarer
Postat av: Martin

Ohhh! Inte tråkigt alls!

Jag trodde nästan att du hade gömt mig bakom länken i slutet av inlägget också. Haha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback