Äntligen! (jag får be om ursäkt för min passivitet)

Anledningen till att jag hållit mig passiv under ett par dagar är kursen "Den svenska rättsstaten, 5 p".
Kursen examineras genom tre PM i storleksklassen 4-8 sidor (känns kanske ganska humant enligt dig? men jag lovar, det är det inte!)
Jag har precis blivit klar med det första som vi har ventilering på nu i eftermiddag. Måste säga att det hängde på håret denna gång, men efter ett hyfsat graveyard shift i natt kunde jag i lugn och ro gå upp klockan 09,30 och sammanfatta arbetet i form av en analys.

Nu ska jag gå och käka en välförkänt brunch för att senare ta mig upp till skolan till 13,00. Sen e det bara att masa sig hem och börja med det 8-sidiga pm:et om LVU som påpassligt skall vara inne redan på måndag!

Äntligen!

Ha´de


// Z //

Kommentarer
Postat av: Martin

Just nu så trivs jag bra med att jag inte läser i Örebro längre. :)

Postat av: Vegardfredrikke

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2008-12-23 @ 08:03:24
URL: http://vegardfredrikke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback