Kenneth Aalborg...



Igår var det dags för mummafest igen, en tradition som är här för att stanna. Ett stort ögonblick varje år är när vi kollar på Jan Rippes karaktär Kenneth Aalborg som botaniserar i dryckesdjungeln inför jul.

"Välkomna till mitt lilla julbord. Jag tänkte prata lite om alla goda drycker som hör julen till...[f]ör dom som inte tycker om vin, har vi nåt som går utmärkt till allt, våran hembrygda julöl, MUMMAAAAA!!! Aaaahhhhh! Den är så mustig, så man vet inte var man ska sätta munnen... Mmmm... "

Här är klippet i dess helhet

 

Skål!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ett vagt minne där Z, KG & jr spelar huvudrollerna. Handlingen var inte direkt Oscars material men ändå... Det minne som jag hänvisar till utspelade sig i min blogg och det handlade om att jag var lat å massa annan bullshit med anledning av för lång mellan blogginläggen... Nu undrar jag om ni minns mitt svar? En ledtråd är att det skulle vara avstånd mellan parterna...

2007-12-20 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback