En hektisk vecka...

Det har varken blivit några postade foton eller ngt bloggande under denna vecka och det finns flera anledningar till det. Har dock blivit förundrad över Facebook's stora genomslagskraft den senaste månaden. -Galet!

Mina försök till undanflykter från bloggandet är följande:

1, Friidrotts-VM har tagit allt för mycket av min tid. Jag har i stort sett allt som visats från 10,00 - 16,00 varje dag. Trots att det går svenskarna emot har tävlingarna varit riktigt kul att se på. Särskilt 100 & 200 meter med Gay och höjdhoppet med en otroligt bitter Holm.

2, Sista dagen på jobbet avklarad och det var med blandade känslor man stämplade ut för sista gången. Kommer troligen sakna jobbarkompisarna mest tillsammans med känslan att inte riktigt veta sin lön på förhand. Kommer dock besöka butiken med jämna mellanrum för att pruta lite och ta en kaffe.

3, Karlstadsflytten tar mer tid än planerat. Mycket att fixa på en väldigt kort tid. På söndag eftermiddag går det första flyttlasset mot de värmländska skogarna och då bör det mesta vara packat. Trots att jag varit ledig i tre dagar känner jag mig fortfarande stressad och hoppas att vi hinner klart med allt.

4, Det skall ev även flyttas inom Örebro. Om Öbo godkänner båda parter blir det ett till flyttlass om drygt en månad. Vi byter det centrala läget mot Östers charm med närhet till statsparken mm.

5, Naturligtvis är det lite pirrigt inför det nya jobbet men det känns ändå kul och utmanande. Får se hur första vekan känns. Återkommer senare i frågan.

Martin är väl den enda som fortfarande håller bloggandet på en aceptabel nivå och jag lovar att bättra mig så fort allt lugnar ner sig lite. Skönt att Tompa med fru kom hem välbehållna då stormen verkade komma närmare för var dag som gick på Aruba. Bergström verkar gått under jorden, eller också börjat jobba på riktigt? =)

Until next time...

// Z //

Kommentarer
Postat av: Tomas

Låter som att det är du som har fullt upp numera, ojoj dubbelflytta = halvjobbigt. Spännande med nytt jobb och ny lgh?
Kommentaren ang berg var rolig ;) hahaa
Vi träffas väll snart? Det är ju fler som fyller gubbe snart så en resa till kaffestaden är väll bokad??

Postat av: Martin

Visst håller jag bloggandet på en acceptabel nivå, även om jag var nere i en bloggsvacka under några veckor. Men vad gör man inte för kärleken. :)
Du får höra av dig när du kommti på plats i Karlstad så får vi ses för en bit mat eller en öl.

2007-08-30 @ 22:42:44
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Daniel

Wohooo, jag kan kommentera igen!!
Ser ut som att du haft en intensiv vecka bakom dig och en lika intensiv helg framför dig. Lycka till med flytten *2 och jobbet!
//d

2007-08-31 @ 10:58:07
URL: http://djs.blogg.se
Postat av: Bergström

Vadå gått under jorden? Jag jobbar ju... Man e ju lärare å då har man 45h arbetsvecka...
Men blogga... det hinner jag med ändå :)

2007-08-31 @ 18:59:46
Postat av: Nicke (Z)

Tomas: Hoppas det. Kan eventuellt krocka med den ena flytten men det återstår att se.. Kul skulle det vara iaf!
Martin: Taget, jag hör av mig när jag kommit i ordning lite.
Daniel: Kan behövas!
Bergström: 8 år av ledighet har ju tagit på krafterna! *asg*. Bra att du börjat blogga igen så man vet vad du håller på med!

2007-08-31 @ 23:14:04
URL: http://websurfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback