Bara en helg kvar...

Nu är det snart dags att bli vuxen på riktigt.

Ringde och dubbelkollade min flyttledighet som kommer förskjuta det oundvikliga ytterligare en dag framåt. Som statligt anställd har man rätt till semesterledigt vid flytt vilket jag naturligtvis är riktigt tacksam för. Skönt att få en extra dag att komma iordning på.

Vidare har packandet fortsatt och det är fortfarande riktigt rörigt här hemma. Friidrotten gav väntade och oväntade resultat idag vilket alltid är roligt.

Var uppe på universitetet med en hög böcker som jag lämnade in till Campusbokhandeln för försäljning. Det kändes inte helt ok att lämna skolan med vetskapen att dagarna där är över (iaf för denna gång). Känns fortfarande konstigt att man inte skall tillbaka för ytterligare en termin med skatterätt, företagsekonomi eller annat. Den enda fördelen med att byta "lokaler" är det som förhoppningsvis syns på kontot den 25:e varje månad, men det återstår ju att se. På bokfronten gick det bra eftersom böcker för 500:- sålts redan efter en timme. Något att kanske spendera på det
nyöppnade IKEA-varuhuset i Karlstad. Min blivande chef var där och invigde kalaset.

Eftersom jag nu kommer vara i Karlstad under veckorna välkommnar jag gärna ett besök av någon förbipasserande hockeyfan. Ska försöka fixa en hygglig kopp kaffe. (Laktosfri mjölk finns på beställning).

Tjipp tjipp =)

// Z //

Kommentarer
Postat av: Bergström

Jag kommer! Trots att man inte kan se Bajen i Karlstad...

Postat av: Martin

Man kan inte se Brajen i Karlstad. Och det är väl jävligt tur det. Vi vill inte ha hit en massa uteliggare och annat haschpack.

2007-09-02 @ 18:09:40
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Tomas

SSK GO GO GO självklart blir det lite kamp i kaffekvarnen

2007-09-02 @ 22:55:34
Postat av: Daniel

Lycka till idag!!
//d

2007-09-04 @ 10:50:12
URL: http://djs.blogg.se
Postat av: Alexsina

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-06-23 @ 10:53:56
URL: http://alexsina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback