Träningsskadorna verkar dugga tätt...

Dagen på gymmet var återigen lyckad förutom en fadäs precis i slutet. Skulle lägga ner en skivstång och fick ett hugg i den vänstra delen av ryggen. Allt skedde utan tyngd och kunde lika gärna hänt när jag fem minuter senare tog på mig skorna. Det ironiska var att vi pratade om min rygg precis innan det hände.  Tror inte det var ett riktigt ryggskott, utan mer en sättning/sträckning av musklerna. Kunde ju gå hem utan problem och det kunde jag inte när ryggen pajade förra gången.

Detta medför att resten av veckan får gå till rehabilitering istället för golf och annat smått och gott. Kan vara bra att komma ner till gymet på fredag och köra lite lättare dock. Får helt enkelt se hur det ter sig.

Ett par försök med Siduro-gel och varma duschar brukar funka...

Aj aj...

// Z //


Kommentarer
Postat av: Nicke (Z)

Gick över!! Skönt

2007-04-20 @ 18:01:29
Postat av: Jeppemiriam

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback