Please dial 2 for an english version..

Anknytning -=Tecman=- är på tjänsteresa och återkommer den.... elfte april, klockan tjugotvå och tjugo.

I morgon bär det av till Stockholm, där handledning står på schemat. Jag hoppas verkligen att det ger något, men det är ju helt upp till mig att vara förberedd innan. Efter besöket blir det förhoppningsvis en fika med John och kanske en sväng bort till NK.

För övrigt  känns det lite tufft med uppsatsen just nu, men det ska det ju också göra på D-nivån. Tompa skrämde upp mig lite idag när han läste igenom dokumentet "uppsatshandledning". Tydligen stog det att uppsatsen skulle vara klar redav v 18 vilket enligt mina beräkningar är i slutet av april!!   Vet inte riktigt om det stämemr men på kurssidan står det den 22/5 och det är mer i min smak!

Jaja.. Nog sagt om det!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tjena! Va?? NK, men Nizzo du är väl inget för märkeskläder? :)Ja jag tror nog huset passar bra för oss, inte värsta flådiga villan men mysig liksom.
Hoppas du får trevligt i storstan och hälsa Mia!
P.s kanske dags att styra upp fest snart va?

Postat av: Linda-Olivia

Hej du! Hoppas att du hittar dig ngt snyggt i Sthlm:)
Själv e jag för fet för att handla kläder..(för tillfället iaf!) Måste säga att jag är imponerad av alla fina bilder du lägger in...du ger verkligen en helhet av allt du gör:) Fortsätt med det...Hälsa kvinnan!

2007-04-11 @ 12:30:53
URL: http://kakanolivia.blogg.se
Postat av: Nicke (Z)

Blev tyvärr bara studi4erelaterade grejer och får spara lite på pengarna tills nästa gång..

2007-04-13 @ 14:17:07
Postat av: Nicke (Z)

hmm, försöker posta svar men får felmeddelanden..

Det var bra i stockholm och mötet gick bra.

2007-04-15 @ 14:50:20
URL: http://websurfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback