Helgen - en sammanfattning...

Förra helgen avslutatdes skidsäsongen och det kan ju inte bli bättre när nu banorna öppnar i rasande takt och vädret visar sig från sin allra bästa sida.

Var och hämtade mina klubbor som stått på vinterförvaring och placerade dom i den nya bagen. Det känns ju som en nystart att få en ny bag utan tjugoelva snickerspapper liggande på alla möjliga och omöjliga ställen. Är lite sugen på en ny driver och funderar på denna
Cleveland 460 Comp. Men man kanske skulle lära sig spela riktigt med det material man har nu i stället. fast det e ju klart, golf är en psykologisk sport och känner man sig tillfreds med materialet så går det ju mycket bättre! (kanske)

image82

Det har dock inte blivit ngt spel ännu pga besök från GBG inkluderat två vattenkoppssjuka barn i 3-5 års åldern. För övrigt har det promenerats friskt bla ute vid sommarro i Adolfsberg där det knoppas i rask takt.

Jag funderar på att åka ut till ranchen och slå lite? - Ja det tror jag blir perfa.... Neeej - tvättstugan!


Ses // Z //

Kommentarer
Postat av: Nicke (Z)

PS. Passade på att åka ut en sväng i går istället (2/4) och slog ett par hinkar. Gick bättre än vad jag vågat hoppas på, men det betyder inte att jag slog bra! DS.

Postat av: Tomas

FORE jaså du har tjuvstartat!! du din ...

2007-04-03 @ 13:26:58
Postat av: Gunnarsina

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-02-03 @ 12:09:57
URL: http://gunnarsina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback