Helgen en (del)sammanfattning...

I går blev det ett oväntat besök på O'Learys som nyligen öppnat här i Öret. Efter ett par bärs hemma och några till hemma hos Bergarn bar det av.

image98

Blev faktiskt imponerad av stil, utformning och helhetsintrycket blev "äkta" på ngt sätt. Med äkta i det här fallet menar jag similariteten med motsvarande ställen på andra sidan atlanten.
Bostonaccesoarer över hela stället och mycket var fyllt med autografer vilket gör det ännu mer genuint!
Vaknade upp med blykeps och passade på att spendera den första delen av dagen framför tv:n och fem avsnitt av Scrubs, säsong 4.

image97

Kvällen har precis börjat och jag kommer ta mig bort mot vasastan för att knäcka några kalla med Matte, Mackan mfl. Är ju fortfarande lite seg och tänkte ta en dusch för att komma igång. Eventuell utgång på g? - Får se!


"Where did i go wrong? I lost a friend somewhere..."

// Z //


Ps. Ni som varit uppmärksamma har sett att jag fastnat lite för låtar spelade i Gray's anatomy/Scrubs. Ds.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Det låter som om du får en jobbig söndag morgon? Själv har man fullt upp med att homestajla lgh?
Kör hårt

2007-04-28 @ 23:46:38
Postat av: Edvardsilje

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback