Fredagen den 13:e april...

Nu e det ju nästan helg igen och dagarna formaktligen springer iväg i rask takt. Har egentligen inte fått jättemycket gjort denna vecka. Men det e ju klart, man bör ju inte klaga när vädret är såhär... Har iaf varit på gymmet i ett par timmar vilket brukar göra gott.

Fredagen den 13:e är ju belagd med en hel del skrock, men folk i allmänhet har även andra saker för sig.

Mina laster är följande:
* Lägger gärna inte nycklar på bordet.
* Klipper inte naglarna på söndagar.

Har du något som kan räknas till skrock?

Ne, nu blir det en sväng till ORU och ett rejält krafttag med uppsatsen, hoppas jag iaf får ngt gjort.

"let's waste time, chasing cars..."

// Z //

Kommentarer
Postat av: Nicke (Z)

Bloggen verkar krångla lite? Skrev inlägget strax innan 14,00? + att flera av mina kommentarer inte fungerat..

Jag hade det iaf bra i sthlm.

Postat av: Tomas

Härligt att vara student va?? bäst att passa på och njuta, snart e det ju slut med "glidar" livet!

2007-04-14 @ 09:40:25
Postat av: Patriklotte

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-05-05 @ 09:03:51
URL: http://patriklotte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback