Fest i Valborg, eller Festivalborg?

Igår blev en vilodag av allra skönaste sort. Klockan 11 mötte jag upp med John och vi begav oss till ett nytt klädhak på Aspholmen, Lager 157, där vi dessvärre inte gjorde några direkta fynd. Hade Syrran varit där så hade hon blivit köpgalen. Märken som Cheap Monday, Dr Denim, Frank Dandy mfl upptog en lagerlokal med riktigt stor yta och dryga 50 % rabatt.

Efter besöket blev det brunch på MAX och det satt riktigt fint, sen bar det av hem igen för att slappa gärnet i soffan. Under Helgen har jag sett på 18 avsnitt av Scrubs och det är nytt rekord för mig!  *skratt* Skönt att se på en lättsam och på samma gång beroendeframkallande serie.

Nu är jag uppe på skolan och hoppas få ngt gjort, kan bli svårt men det återstår att se. Nu blir det iaf frukost i Forum... Som jag kommenterade Martins blogg;

"Jag och Tompa har väl pratat lite löst om att ta en sväng upp till området ikväll.. Får se om det dyker upp ngn förfest, annars stormar vi in hos Danne en sväng innan. Tror man blir besviken på sig själv om man inte går, vi har ju trots allt inga 11 mil.. Som sagt får se om det finns ngt att rapportera senare.."

Grattis Valborg!

// Z //


Kommentarer
Postat av: Tomas

Fanns det inga schyyssta kläder alls?? Typ skor jeans (jinns) eller likn?
Vi hörs senare(i dimman)

2007-04-30 @ 15:09:45
Postat av: Martin

Fest i valen. :)

Postat av: Nicke (Z)

Tompa: Jo, då tex Cheap Monday-jinns för 200:- mm.

Martin: Press play on tape!

2007-04-30 @ 19:26:17
URL: http://websurfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback