F3, kaffe och ballerinamuffins...

Har tagit det lite lugnt under förmiddagen för att satsa allt krut nu ist. Det blev en jobbansökan (tack Martin för tipset!) om ett juristjobb i Västerås med inriktning mot IT och ekonomiska brott. Verkar faktiskt passa bra efter vad man har läst. De ville ha in ansökav via post och det var verkligen länge sen man hade ett frimärke hemma. Finns dom fortfarande?
Sen kollade jag på senaste avsnittet av LOST, vilket var riktigt bra som vanligt. Serien har blivit den enda jag följer kontinuerligt. Annars är ju, som tidigare nämnts, Entourage, Scrubs och Frasier , favoriter..  Har fortfarande bara sett några avsnitt av Entourage´så det finns ju verkligen många avsnitt att kolla ikapp. The Office går ju nu, men jag har lyckats missa varenda avsnitt. Det e ju också bra!

Igår blev det en riktig långpromenad ut till fallen utanför Karlslunds herrgård. Tror promenaden tog knäcken på Bergarn för idag när vi skulle gå till gymet var han trött! Får träna mer nästa vecka ist...

Nu sitter jag i F3, men en kopp kaffe, en ballerinamuffins och en nystartad dator, redo att köra igång.

"Är det farligt att dricka kaffe? Nej, tvärtom!" /Kaffemuggen!

// Z //

PS. Det blåser så att taket håller på att trilla av. Vintern verkar vilja vara med och leka lite till! DS.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ballerinamuffins är grejer det! :)

//d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback