En låda full med smått och gott...

Det var verkligen på tiden att fylla upp kylen och förrådet med drickbart. Var nere på "närköpet" och slog till på en låda med en massa läskande drycker.

image95         

Kartongen innehåller följande:

16 st Lapin Kulta - En favorit i repris!
 1 st Brooklyn brown ale - Ny bekantskap, har bara provat lager innan.
 2 st Budwiser - Klassiker för varma dagar.
 3 st Miller - Orginalet, hade hoppats på att de hade miller lite men icke.
 2 st Samuel Adams brown ale - Har arbetat sig in bland favoriterna.

Hoppas nu verkligen man kan få nytta av en eller två under helgen.

School's out for summer - soon...

// Z //

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är välkommen upp till campus ikväll för lite grill och lite kåren Z!

Postat av: Tomas

Bra att du har fyllt på eftersom, det gick ju åt lite öl bollar under golfrundan senast?? ;)
Hmm jag kommer nog att bli full haha
Ser onekligen väääldigt gott ut det dära! Btw biljetter och förfest på måndag???

2007-04-27 @ 12:18:51
Postat av: Nicke (Z)

Danne: Låter ju trevligt, får se hur länge jag orkar sitta med den här skiten. Vilka är det som skall ut, och varför just idag?
PS. Det är väl måndagen som är den heta eller? DS.

Tompa: Biljetter lär vi väl köpa idag (fredag) och förfesten har Danne snackat om!? Det bästa är väl att hela campus är en förfest så detär nog bara att smälta in.

2007-04-27 @ 12:50:53
Postat av: Daniel

Z: Idag ska det nog ut en hel massa folk just för att det är fredag och fint väder. Ingen speciell anledning än en förfest till festivalborg typ.

Måndag vet inte ens jag om jag ska upp på campus så vetesjutton om jag har snackat ngt om en förfest :S

2007-04-27 @ 13:19:40
URL: http://djs.blogg.se
Postat av: Daniel

Söndag kommer jag nog vara ngnstans på campus dock. Vet dock inte hur det ser ut för hela kvällen. Tror vi är bortbjudna på grill tidigt på kvällen.
Man kommer väl som vanligt bara glida runt och tjöta med folk...

2007-04-27 @ 13:21:12
URL: http://djs.blogg.se
Postat av: Tomas

D: Du har ju lovat förferre?? Var ska vi annars vara? Vi kan ju inte vara på tärnis i år? Anar jag en bangning från din sida på måndag??
Var köper man biljetter?

2007-04-27 @ 13:23:12
Postat av: Daniel

Måndagen har jag aldrig diskuterat ngt om. Det var söndagen jag sa att jag skulle vara på Campus... :'(
Vet dock att Victor och company kommer hålla hov hela helgen. Micke skulle tydligen vara tillbaks i staden med. Kan förmedla kontakt där. :)

//D
PS. Biljetter köper man på Najz prajz eller direkt vid entrén. DS.

2007-04-27 @ 13:29:16
URL: http://djs.blogg.se
Postat av: Martin

Tomas: Snacka inte om ölbollar. Då kan du lika gärna skicka mig en back direkt! :)

Nicke: Ser fint ut det där!

2007-04-27 @ 19:16:57
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Nicke (Z)

Martin: Öppnade precis en iskall Miller... Den är nästan sådär reklamimmig!

Danne: Tror jag stannar kvar i "stan" tills på söndag, det ryktas att det tar lång tid att cykla till ORU..

2007-04-27 @ 20:02:51
URL: http://websurfers.blogg.se
Postat av: Cissan och Matte!

Självklart får du använding av dem i helgen! Fest i morgon kanske? Kram på dig!

2007-04-27 @ 23:35:07
URL: http://systercissi.blogg.se
Postat av: BF

Jag tycker att det är lite väl mycket uppdateringar här

2007-04-28 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback