Dags för fest(lig avslutning av studierna..)

När Danne var uppe och hälsade på i Forum igår pratade vi lite om att styra upp en fest. Eftersom inta alla kan dyka upp på Festivalborg (grr) måste vi helt enkelt styra upp ngt på riktigt , kanske i sommar!
Danne står för boende(?) i hans exklusiva garerob på 19 m2 (*skratt*).

För att öka peppet ännu mer kanske dessa bilder kan representera vad som komma skall!

image92

Mr Sundqvist - lite slirig månne? (bild 1 & 2 )-----------Tompa - the king of Pripps Blå!

image93

Danne - Försäsongsskägg------------------------------------ Nicke - Still goin' strong!


// Nicke - The motverkare av mycket snack och lite verkstad!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hmmm, slirig jag?! Nääääe. Inte på första bilden iaf det lovar jag. Tittade faktiskt bara bort en sväng.
Andra bilden har jag dock inte ngn kommentar till alls... :P

Klart vi ska ha fest. Jag vill ju spela gura och dricka öl redan på fredag ju!

//d

Postat av: Martin

Blir tyvärr inget Festivalborg för mig heller. Har fått erbjudande om att jobba och det kan jag tyvärr inte tacka nej till. :(

2007-04-24 @ 17:11:17
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Nicke (Z)

Danne: Låter som en bra idé

Martin: Förstod det sedan tidigare.. Detta är mer en plan inför framtiden.. Kanske nån gång i Juni när vi alla är arbetslösa!! *skratt*
Grilla, skåla käka jordgubbar (kanske inte du men).
Vi får ju helt enkelt starta en planering a la mumma. Sommarmumma - the concept!!

Vad tror ni om det?

2007-04-24 @ 17:18:57
URL: http://websurfers.blogg.se
Postat av: Daniel

Sommarmumma - the concept låter som en sak som inte får missas!
Bara det INTE blir helgen 2a juni, 16 juni eller 30e juni så kan jag. Bröllop så man kan spy i Juni...;)

Nicke: Jag försökte få till det hos tompa men han var lite osäker pga mäklarvisning. Kan vi inte va hos dig? *ler jättesnällt* Jag vill lira gura o dricka öl. Se min blogg.

//d

2007-04-24 @ 17:41:09
URL: http://djs.blogg.se
Postat av: Elin H

Ja tack jag kommer också! ;) Om ni skulle vara riktigt vågade kan ni ju alltid komma och testa utelivet i sommar-Vässan också. Till Dannne: Finns det verkligen nån mer helg i juni än de som du inte kunde?? Elin

2007-04-24 @ 19:08:08
Postat av: Nicke (Z)

Danne: På fredag? Vi kanske kan vara här eller hos Bergove (om vi frågar snällt)?

Elin: Sommarmumma - the concept kanske till och med kan lokaliseras till Vässan?

Min tanke är ju att sommaren är någorlunda varm vilket medför utomhusaktiviteter om vädret tillåter..

2007-04-24 @ 19:25:58
Postat av: Daniel

Nicke: Ja vi behöver ju definitivt inte va hos Tompa. Jag är mest sugen på att rocka lite och umgås med trevliga vänner över en öl.


Elin: 9 juni och midsommar har jag/vi inga bröllop inplanerade ;)

2007-04-24 @ 20:29:47
URL: http://djs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback