Blev en kväll framför tv:n och det var länge sen...

Igår käkade vi räkor med rostat bröd och andra trevlig tillbehör. Kändes som en ganska bra avslutning på veckan.
Passade på att dricka min första öl på länge och det fick bli den väl avkylda guinnessen som stått länge mot kylagregatet längst in i kylen. Ganska fint faktiskt.. Antar att man blev inspirerad av Martins öl-snack i veckan..
Hinner jag hem innan bolaget stänger får det kanske bli några miller's, bud's eller kanske Sam Adams.. 
Inga direkt planer inför kvällen dock vilket känns lite trist, men även denna vecka är kontot tömt så jag får gott vänta.
Är ju van att kunna jobba för att dryga ut kassan lite, men pga uppsats och div extrakurser har jag helt enkelt inte tid.

Somnade hyfsat tidigt och vaknade därmed i normal tid, runt 08.00.. Efter ett avsnitt av "Dr Mugg" gick jag upp fixade min standardfrukost och nu sitter jag åter på ORU..

Hoppas man kan få ngt vettigt gjort!

L8er

// Z //

Kommentarer
Postat av: Daniel

Åhh vad gott med öl (ok då, räkor med).
Är allt lite sugen. Vore trevligt att få till lite öldrickande och Guitar Hero inom en inte alltför avlägsen framtid.

//d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback